czwartek, 3 maja 2012

Biżuteria - jak kupować?


Każda kobieta jest sroką, i każda z nas o tym wie. Lubimy błyszczeć, nosić biżuterię w wielu odsłonach. Niektóre z nas za cel obrały skompletować wszystkie kolczyki świata, inne lubują się w bransoletkach,
jeszcze inne noszą same naszyjniki :)

Jak dobierać biżuterię?

Nieraz ulegałam urokom wyprzedaży w I am, Glitterze, Accessorize czy H&M. Mojej szkatułce tylko potencjalnie zrobiło to na dobre - była wypchana od góry do dołu, niestety kiedy przyszło do dobierania biżuterii miałam ogromny dylemat. Po dziś dzień mam, tak samo jak mam biżuterię z metkami, która nigdy nie została założona.

Nie dajmy się wyprzedażom. One są dla ludzi, jednak warto wydać kilka złotych więcej i mieć biżuterię na lata. Być może motyw floral czy sówek jest bardzo modny, ale czy naprawdę musimy mieć 10 łańcuszków z sowami? :)

Dobierajmy uniwersalną biżuterię. Oczywiście, w kolczykach typowo "wieczorowych" nie pójdziemy na fitness, jednak istnieje wiele subtelnych zestawów które można zakładać na wiele okazji :)

Ustalmy limity. 10 bransoletek, 10 par kolczyków, 10 łańcuszków, 10 pierścionków. W ten sposób unikniemy "tłoku" w biżuterii, i będziemy ostrożnie dokupować kolejne części, wiedząc, że coś nas ogranicza. To wspaniały sposób dla zakupoholiczek!




To na pewno nie ostatnia notka o biżuterii. Pokażę Wam w niedługim czasie moją ulubioną,
a także opiszę, jak ją przechowywać.

O czym chciałybyście przeczytać notkę? ;-)

18 komentarzy:

  1. ja nie posiadam wiele biżuterii, pierścionków nie mam wogóle, jedynie to kolczyki i naszyjniki. poprostu wielbię naszyjniki! najczęściej to one podkreślają ubiór;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda...;p kiedy ostatnio trafiłam na wyprzedaż biżuteri w house to miałam ochotę wykupić wszystko, ale na szczęście się opanowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam podobnie.Wszystko bym wzieła:) Uwielbiam kolczyki i naszyjniki. Naszyjniki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam kupować biżuterię !
    Ale nie raz jej nie noszę tylko powieszam na takim specjalnym wieszaczku :)
    + Może coś o kosmetykach ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100% każda kobieta to sroka :)
    Sama mam strasznie dużo biżuterii a przede wszystkim kolczyków, niektóre tak jak napisałaś są jeszcze z papierową metką :)
    Ale cóż może kiedyś się przydadzą ... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. coś pięknego kolekcja warta wejścia:) moze coś o kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNA TA BIŻUTERIA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nA MOJE BIŻUTERIE SIĘ KUPUJE JAK SIĘ PODOBA .
    +ZALEŻY TEŻ JAK DŁUGO WYTRZYMA . ; )))

    busydreams

    Fbl.: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś Pisać o Dobieraniu Stroi. Dzięki Za Radę : ))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna biżuteriaa ; )


    bezenduuuuuuuuuuu.fbl

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz całkowitą racje... ja mam naprawdę strasznie dużo biżuterii, a przeglądając to okazuje się, że mam na przykład 5 par bardzo podobnych kolczyków...

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie pierścionki magiczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio strasznie podobają mi się pierścionki na dwa palce, bądź naszyjniki z jakimś napisem. Jak tylko takie widzę, od razu ląduję przy kasie. ;) Z notką zgadzam sie w stu procentach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio podobają mi się naszyjniki z wąsem ;P świetne są
    pis. modnieee

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne błyskotki < 3

    OdpowiedzUsuń