czwartek, 3 maja 2012

Kawa!


Kawa, kawusia!
Jak ranek, to tylko z nią :) Zresztą to mój ulubiony napój.
Pijecie? :)

Cafe latte i cappuccino to moje ulubione,
zwykłej czarnej niestety nie przełknę!

Jestem całodobowym wyznawcą kawy, nie pijam jej jedynie na śniadanie.
Jeśli jestem właśnie na mieście i załatwiam swoje sprawy, swojego rozmówcę
zawsze zabieram na kawę. Gdzie?

COFFEEHEAVEN.

Uwielbiam kawę z CH! na ciepło White Chocolate Mocha, na zimno, w takie dni jak dziś - Sticky Toffee, 
kawy w tej kawiarni są absolutnie warte swojej ceny. 

Oczywiście, nie jestem w CH codziennie, ale to już pewnego rodzaju tygodniowy rytuał.. :)

MIŁEGO DNIA! :)


I love You, kawusiu! :D

13 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie te kawki na zdjęciu :) Ja też nie pijam czarnej, masz rację, nie da się jej przełknąć ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wielbię latte i cappuccino ^^ a zwykła też nie dla mnie, sam jej zapach mnie nie zachęca do picia. Fajnie dobudzić się ze śniadaniem do łózka i pyszną kawusią. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... Kawa ... :)
    Kocham Sticky Toffee ;*
    Zwykła kawa jest obleśna ;//
    Fuj !
    Kawa na zdjęciach wygląda smakowicie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja piję kawę codziennie, koniecznie rano. chociażby rozpuszczalna z mlekiem, ale zawsze mnie pobudzi..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dołączam się do powodzeń. Pani na zdjęciu jest bardzo ładna. Kawa, kawa, kawa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIEŃ BEZ KAWY JEST DNIEM STRACONYM ! <3 Kocham kawę ! Najbardziej to kawę czekoladową ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. kawa po posiłku podobno poprawia trawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm,kawuniaaa <3

    bezenduuuuuuuuuuu.fbl

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham kawę w każdej postaci < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie cierpię kawy. Zdecydowanie wolę herbatę, bądź kakao. Może kiedyś zmienię zdanie, ale póki co kawie mówię nie. :)

    kupwymiensprzedaj.fbl

    OdpowiedzUsuń