środa, 2 maja 2012

Kiedyś zarezerwowana jedynie dla mężczyzn, jednak teraz choć jedna powinna znaleźć się w naszej szafie! Czarna marynarka, chociażby boyfriend, pasuje do wielu stylizacji, co będę udowadniać na tym fbl już od przyszłego tygodnia, kiedy pojawią się tutaj moje stylizacje :)

Marynarkę, obok klasycznej spódnicy czy uniwersalnej torebki, uważam za całkowity must have każdej kobiety. Dodatkowo, możemy kombinować z kolorami jak nam się żywnie podoba! Zawsze, kiedy myślę, że widziałam już wszystkie kolory, w sklepie pojawiają się nowe odcienie, w których połowie się zakochuję :)

Jeden post na blogu na pewno poświęcony będzie moim marynarkom, doradzę też jak je dobierać i gdzie kupować!

A Wy lubicie i macie marynarki? Jakie kolory? :)
















17 komentarzy:

  1. Lubię<3 Mam czarną,ale chce kupić jakiś kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam, ale mam zamiar kupić. One są boskie... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam marynarki sama posiadam kilka, moje najukochańsze: szaro-błękitna i czarna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam co prawda marynarki, lecz uwielbiam je. Są prześliczne. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie mogę zabrać się do zakupu większej ilości :) mam jedną czarną, bardzo stylowa:) lubię marynarki, jednak to nie bardzo moj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaram się nimi jak Londyn w 1666r. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie to mam czarną i do wszystkiego pasuje. Mam nadzieję, że kupie sobie niebawem różne kolorki. Ja osobiście uwielbiam bawić się kolorami : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarki są , że tak powiem "zacne" . Ja osobiście mam przecudowną czarną z bujną falbaną <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarki są supeeeeer. Mam tylko czarną ale marzę o miętowej. ~ plisiaubrania

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarki są fajne, ale niestety nie posiadam ani jednej, nie mam środków jak na razie ;-)

    mermaid

    OdpowiedzUsuń
  11. ja posiadam dwie: granatową i szarą. i obie uwielbiam, są uniwersalne, do wszystkiego pasują ;) marzę o zielonej i białej..;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam marynarki. Na razie niestety mam tylko jedną, ale planuję jeszcze jakieś zakupić ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę taką różową, śliczna :)

    (konkurs, nick: xbelovedxox)

    OdpowiedzUsuń
  14. KURCZĘ TE STYLIZACJE SĄ PRZEPIĘKNE ! <3 ME GUSTA : *

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne to za mało ; P
    są cudownee ! : D

    + uwielbiam , nosze < różne kolory >

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się, ale wyglądam w nich tragicznie- moim zdaniem. ;(

    OdpowiedzUsuń