czwartek, 3 maja 2012

Memories.


Elle :)

***

Zdjęcia powstały parę dni po mojej przeprowadzce do tego pięknego miasta, w październiku.
Odświeżając dysk natrafiłam na nie i pomyślałam... why not :) Jak na październik to była naprawdę piękna pogoda.

Co myślicie o tej stylizacji? :)



 mam na sobie:
jazzówki - allegro
torba - atmosphere
sukienka - japan style
pasek - house
sweterek - kupiony na fbl
chusta - house

Na przykładzie kolejnej stylizacji ocenicie, czy baaardzo się zmieniłam. 
Pozdrawiam :)


22 komentarze:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba. Sukienka wręcz prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka jest przepiękna, taka delikatna i bardzo dziewczęca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna jesteś:)
    Stylizacja jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ... Bosko ! ♥
    Brak słów ! Stylizacja idealna dla dziewczyny takiej jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja :)
    Bardzo dziewczęca i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :)też chciałabym tak umiec dobierac ciuchy:) świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka Ty jesteś śliczna! ;)
    a co do stroju, to świetny zestaw. chce takie ciuchy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl:* Oraz jesteś naprawdę piękna ! Powinnaś zostać modelką ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ! <3

    Fallenangells . fbl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęciaaa ;)))))))

    bezenduuuuuuuuuuu.fbl

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie to wygląda. sukienka jest cudowna : D [modneuzywane.fbl.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. jeja jeja, jaka Pani ładna ;) całkiem niezłe dobranie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się , idealnie pasuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. ahh, cudowna stylizacja, od razu widać, że kochasz modę ;> :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw. Zakochałam się w sukience. *.*

    kupwymiensprzedaj.fbl

    OdpowiedzUsuń
  16. no wszystko git majonez / mojeubraniaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka jest mega <3

    chicoxtienda

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚWIETNIE <3

    mojoutfit

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia wyglądają świetnie !
    pis. modnieee

    OdpowiedzUsuń