wtorek, 1 maja 2012

Zagospodaruj swój czas :)

Długi, długi, długi weekend! Póki co pogoda jest piękna, jednak zapowiadane burze mogą zniweczyć nasze plany :p 
co wtedy ze sobą począć?
Miałam czas, kiedy leżałam do góry brzuchem, bo nie miałam co robić. 
Teraz nie marnuję żadnej chwili, bo można zrobić tak wiele :)



1. Porządek w szafie? czemu nie! O ile strasznie nie lubię sprzątać, o tyle porządek w szafie i szafkach mogę robić kilka razy dziennie! Przy okazji możemy wykopać skarb w postaci modnego ciuszka, o którym zapomnieliśmy, a który jest bardzo modny :) Rzeczy małe czy przyciasne, lub po prostu takie, które nam się znudziły lub już nie podobają, możemy oddać młodszemu rodzeństwu lub sprzedać. A może przerobić? :)

2. Allegro dobre na każdą pogodę! Czyli w skrócie - przeglądanie, wyłapywanie i licytowanie perełek :) moim rekordem były jeansowe marmurki z h&m za 8zł :)

3. Trochę papieru, nożyczek, kleju, pudełek np. po butach i można zrobić sobie imponującą kolekcję pudełek na różne bibeloty. Takie pudełka często są zupełnie nieużywane i leżą w szafach, a można zrobić z nich pożytek :)

4. Dzień dla siebie i domowego SPA! Poświęć się zabiegom i maseczkom, na które na co dzień nie masz czasu :) Nałóż maseczki na twarz, dłonie, włosy, zrób peeling, wybalsamuj ciało... od razu poczujesz się lepiej :)

5. Dobra kawa i dobra książka - zawsze aktualne :) w czerwcu zamiast kawy na pewno polecę koktajl truskawkowy :)

6. Porządek w komputerze - segregacja folderów, plików, opróżnianie kosza czy usuwanie nieużywanych programów nie tylko wpłyną na estetykę chociażby pulpitu, ale i znacząco zwiększą wydajność i miejsce na dysku :)

7. DIY. O tak, to jedno z moich ulubionych zajęć. Tłumaczyć chyba nie trzeba - robimy coś z niczego! Jeśli szukasz inspiracji, na pewno znajdziesz ją na tym blogu, gdyż DIY będzie jednym z częstszych tematów :)

8. Dobry film.. lub mecz. Ja naprawdę lubię mecze :D



Oczywiście sposobów jest siedem milionów, albo i więcej, więc może i Wy podzielicie się ze mną swoimi sposobami spędzania wolnego czasu? :) Ważne, by nie tracić ani minuty naszego życia i korzystać na całego :) !

Całuję, K.

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu to dobry film+mój ukochany mężczyzna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, pomysłów na spędzenie czasu jest wiele :) Wymienione przez Ciebie są całkiem fajne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój sposób to raczej... Hmmm... Czytanie książek, granie na kompie... Lub ZAKUPY !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre pomysły !
    Ja lubie film+kakałko+ kocyk ;P
    pis. modnieee

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszy sposób na spędzenie czasu, to zakupy od południa, opalanko i jakiś dobry film w ramionach ukochanego wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wydaje że leniuchowanie jest idealnym sposobem :D a jeśli chodzi o DIY na stronie zszywka.pl można znaleźć mase ciekawych pomysłów i inspiracji,polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszy sposób na spędzanie wolnego czasu to spędzić ten czas w dobrym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł! :)
    tak nudzi mi się w domu że za pewne zrobie to wszystko :)
    dziękuję za pomysły :P przydadzą się! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły:)
    Ja najczęściej dla zabicia nudy jestem z przyjaciółką na dworze:) Trzeba korzystać z ładnej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły. + Jaram się tą spódniczką. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie przed chwilą leżałam sobie na leżaczku czytając książkę i przy okazji opalałam się. Dziękuje za radę, świetne sposoby na nudę i przy okazji korzyści <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na nudę najlepsze spokanie ze znajomymi, a gdy pogoda nam nie dopisuje , a w pobliżu nie ma nikogo... polecam film/książkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły! myślę że gdy znajdę czas, i będzie nudno, to skorzystam :D

    mermaid

    OdpowiedzUsuń
  15. zależy od pogody. wiadomo, że jak jest gorąco to nie siedzimy przy komputerze, tylko wyjdziemy na ogródek się opalać czy pójdziemy na spacer z przyjaciółmi bądź chłopakiem;) natomiast gdy jest chlodniej najczęściej siedzę w domu z przyjaciolką. chociaz nic nie robimy i tak się nie nudzimy. lub poprostu czytam książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super !
    Chętnie wypróbuję kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolny czas spędzam tańcząc :* Kocham to i wiem ze wy też to pokochacie, ponieważ taniec świetnie relaksuje <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły , napewno skorzystam <3

    fallenangells . fbl

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie skorzystam ; )
    dzięki za podpowiedź < 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja stawiam na dobre towarzystwo. :) Bądź ulubiony serial + kakao.

    kupwymiensprzedaj.fbl

    OdpowiedzUsuń