wtorek, 1 maja 2012

Must have - mięta

O tak, miętowy kolor zawojował tegoroczną wiosną! Miętowe widzimy niemal wszystko - dodatki,  ciuchy, biżuterię... ja nie dałam się na szczęście porwać, mam tylko dwie bluzki w tym kolorze, uznając go jedynie za sezonową modę, która minie. Na zawsze wierna beżom i pastelom :)

Dziewczyny! Jeśli nie jesteście przekonane co do tego koloru lub po prostu mięta Wam nie pasuje, a nie chcecie być passe - nie inwestujcie w ciuchy, dobierzcie drobne dodatki typu kolczyki lub lakier do paznokci. Moda przemija, styl pozostaje, a Wy w czasach 'niemodności' mięty nie będziecie żałować miętowego zakupu, bowiem lakier to wydatek paru złotych :)







19 komentarzy:

  1. świetne stylizacje ! ;d
    pis. modnieee

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię lakier w kolorze mięty! świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ubóstwiam te miętowe marynarki!
    posiadam w tym kolorze bluzke i lakier i myślę, że to w zupełności wystarczy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mięta jest bezkonkurencyjna :D
    no ... może pastele nieco bardziej zawładnęły moim sercem ale mięta jest na wysokim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubie<3 Buciki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jenyyy! Buty i marynarka! Rewelacja :) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten kolor. ;D Marynarka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ukochanym kolorem tego wiosennego sezonu jest również mięta jak ogólnie jasne/pastelowe kolory. : P

    OdpowiedzUsuń
  9. mięta jest urocza:)piękny kolor:)
    i rzeczy w tym kolorze *.* :)

    mermaid

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętowy kolor, wg mnie, jest jednym z najlepszych hitów tej wiosny!
    xshoop

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety żadnych ciuchów tego koloru nie mam:(, ale mam lakier do paznokci, który świetnie sprawdza się (przynajmniej u mnie) w biało - czarno lub biało-szarej stylizacji. wtedy najlepiej je widać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. PS. NA FBL. JESTEM smiilebaby :* I biorę udział w konkursie dam z sb wszystko aby wygrać ! <3

      Usuń
  13. kolor ok ; )

    mam i noszę ; P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mięta kolory które teraz są modne niezbyt mi się podobają, ale mięta jest bajeczna. :*

    kupwymiensprzedaj.fbl

    OdpowiedzUsuń