środa, 2 maja 2012

DIY - naszyjnik

 Trochę DIY nikomu nie zaszkodziło, a można wyczarować cuda, szczególnie w te burzowe dni :)
Wystarczy trochę inwencji!

Ten naszyjnik jest moim ulubionym :) Koronka, wstążka i perełka, i uzyskujemy bajeczny efekt!

 
Pomyśleć, że ten naszyjnik powstał jedynie ze wstążki i metalowych części,
które możemy znaleźć w skrzynce ze śrubkami naszych tatusiów :D

Tu także naszyjnik z koronki i perełek :) Efekt jaki jest - same widzicie.

Pracochłonne, ale do wykonania :) Agrafki + drobne koraliki.


Sposób na zużytkowanie niepotrzebnych perełek.

Kawałek łańcuszka i mnóstwo agrafek pospinanych ze sobą tworzy cudo :)

19 komentarzy:

  1. "Sposób na zużytkowanie niepotrzebnych perełek" - Ten naszyjnik bardzo, ale to bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi raczej spodobał się ten drugi :D
    Mój tato ma pełen takich metalowych kółeczek.
    Wstążkę jakoś znajdę i zrobię sobie taki naszyjnik.
    Nie długo zbliża się super impreza xD !

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 jest fajny! Ale nie mam ręki do robienia naszyjników,kolczyków itd:(

    OdpowiedzUsuń
  4. może po maturach, gdy już będę miała więcej wolnego czasu, wezmę się za to;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och,och,och! Ja też chce! Czuje natchnienie, na zabijanie nudy na samotne wieczory ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Można by było je sprzedawać!:)

    Mermaid

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli masz do tego rękę to byś mogła to spokojnie sprzedawać. Ja bym osobiście zamówiła kilka, jeżeli byłabym przy kasie. Ale naprawdę pomysł na takie dni jak dziś mam nadzieję, że się sprawdzi. Dziękuję : >

    OdpowiedzUsuń
  8. perełkowy jest śliczny i z koronki; bardzo podoba mi się pierwszy, z koronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie świetne. Uwielbiam DIY. Pierwszy chyba najładniejszy.

      Usuń
  9. sama się czasem bawie w takie rzeczy, narobiłam bransoletek i naszyjników i leżą bezczynnie w pudełeczku i czekają na swoje 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;O pierwszy śliczny.
    Super pomysł, może kiedyś sama wypróbuje coś wykombinować :))
    świetny wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieła sztuki :) potrafisz byc inspirująca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te naszyjniki są naprawę czarujące ! Wiem coś o tym ponieważ sama robię podobne ^^ I mam ich pełno <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 cudowny ..: ))

    busydreams

    fbl ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. jeeeu jakie śliczne , zakochałam <3


    bezenduuuuuuuuuuu.fbl

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie mnie się podobają < 33

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem najlepszy jest pomysł z flagą oraz drugi. ;) Może skuszę się na zrobienie któregoś z nich, bo są cudne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie z leksza za bardzo urozmaicone...

    OdpowiedzUsuń