środa, 9 maja 2012

Cudowna moc Allegro!


Hej :)

Chciałabym zwrócić Waszą uwagę ponownie na Allegro.
Strasznie chciałam kupić sobie kurtkę jeansową, niestety ceny w sklepach porażają.
150? 200zł? za kurtkę jeansową? uważałam to za przesadę.

Postanowiłam poszperać więc na Allegro, co też Wam radzę,
 jeśli akurat katanki jeansowej poszukujecie :)

1. Wchodzimy na główną stronę Allegro
2. Wpisujemy w pole wyszukiwania taką komendę:

(katana katanka kurtka) (jeans dżins jeans* dżins*)

3. Po wyszukaniu filtrujemy na górze tak, 
by pokazywały nam się ceny do pewnego limitu
(ja wyznaczyłam sobie 15zł :))

4. Zaznaczamy opcję "Kup teraz"

5. Wyszukujemy :)

W ten sposób znalazłam swoją katanę jeansową, za którą zapłaciłam całe 12zł już z wysyłką.
Kurtka nie była oznaczona jako markowa ani nowa, więc moje zdziwienie sięgnęło zenitu przy otwieraniu paczki. Moim oczom ukazała się nowa z metkami kurtka jeansowa z h&m ;O

Dzisiaj dalsza część łowów :D

 

19 komentarzy:

  1. woow, ale fajnie ;) ja ostatnio kupilam dzinsowa za chyba 60 zl. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. woow nieźle ;)

    bezenduuuuuuuuuuu.fbl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz szczęście!:D
    Też idę poszperać na all. :-)

    -mermaid

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę ! o.O
    12 zł? Ja ostatnio za 98 zł kupiłam.
    Ale super okazja :D
    Idę tam zobaczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany no nie wierzę chyba jeszcze dziś zamówię jakąś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurzczę niewieżę że za tyle można dostac takie fajne kurtkii ;O Zaraz kupuję taką jednną śliczna ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. zaraz zacznę szperać po allegro ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. super okazja!;) rzeczywiście na all można znależć prawdziwe perełki za małe pieniądze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szczęście masz :)
    Mi się jeszcze nigdy taka miła rzecz nie przydarzyła :)
    Ale z chęcią spojrzę jeszcze dziś na Allegro może akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku nawet nie wiedziałam. Szukałam bejzbolówki i znalazłam wszystkie za 70/80 koleżanka napisała, że znalazła za 7 złoty z przysyłką i to H&M ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, często na allegro rzeczy są o wiele tańsze niż w sklepach. I to jest dobre ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nie potrafiłabym wybrać z tych przedstawionych na zdjęciu ;) wszystkie piękne!


    intrygaantka

    OdpowiedzUsuń
  13. No to gratuluję zakupu. :o Sama szukam, ale ceny mnie przerażają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mogłabyś podać nazwę sprzedawcy ?:) zakochałam się w tych kurteczkach :p

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znalazłam niczego ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
  16. a przyszly Ci juz te torebki? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja na szczęście zakupiłam w sh

    OdpowiedzUsuń